گارانتی بین المللی سمعک

گارانتی بین المللی

 گارانتی بین المللی سمعک

بهتر است قبل از خرید، اطلاعات کافی در مورد گارانتی داخلی و گارانتی بین المللی و سایر خدمات آن را از کارشناسان ادیولوژیست خانه سمعک ایرانیان کسب کنید. همانند بسیاری از ابزارهای الکترونیکی، سمعک ها نیز دارای گارانتی شرکت سازنده اش می باشند و معمولا گارانتی بین المللی سمعک از یک تا چهار سال می باشد. به طور معمول سمعکهای پیشرفته تر و گرانتر، دارای مدت زمان ضمانت بیشتری نیز هستند.

خانه سمعک ایرانیان

در خانه سمعک ایرانیان در طول مدت گارانتی تمام ایرادات و نقص های سمعک کاملا رفع می شود و حتی در مواردی سمعک کاملا با سمعک نو تعویض می شود. گارانتی سمعک به معنی انجام تعمیرات سمعک یا رفع خرابی سمعک در مدت زمان مشخص می باشد. خدمات پس از فروش سمعک با گارانتی سمعک معنی متفاوتی دارد. خدمات پس از فروش سمعک به معنی این می باشد که در بازه زمانی مشخص شرکت قطعات سمعک موجود و قادر به ارائه خدمات سمعک باشد. گارانتی بین المللی سمعک نیز به معنی انجام خدمات شامل تعمیرات یا تنظیمات سمعک در سایر کشورها نیز قابل ارائه می باشد.

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید (کلیک کنید)
09104963665 

ابتدای صفحه

هزینه های اضافی

همانند سایر وسایل و دارایی های با ارزشتان، باید به فکر ضمانت و گارانتی آن نیز باشید تا از پرداختن هزینه های اضافی برای تعمیر یا تعویض سمعک خودداری نمایید. خوشبختانه، پوشش گارانتی سمعک، کاربران را از پرداخت هزینه برای تعمیرات سمعک و تنظیمات بعدی سمعک معاف می کند. همچنین بعضی از گارانتی شامل گارانتی تعویض نیز می باشند.

متوسط عمر سمعک ها، در صورت مراقبت و نگهداری خوب بین ۵ تا ۷ سال می باشد. بنابر این باید مراقبت مناسبی از سمعک خود داشته باشید و قبل از اتمام تاریخ گارانتی برای سرویس به مراکز شنوایی سنجی مراجعه کنید.

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید (کلیک کنید)
09104963665 

ابتدای صفحه

حفظ و نگه داری سمعک

در خانه سمعک ایرانیان، ما برنامه های مختلفی برای حفظ و نگه داری سمعک در بالاترین سطح عملکردی و نحوه مراقبت از آن ارایه می دهیم که شامل دو تا پنج سال ضمانت رایگان بر حسب نوع و مدل سمعک، تعمیر و تنظیم سمعک در صورت خرابی و نیاز به تنظیم مجدد می باشد. ممکن است رسیور و یا میکروفون سمعک شما بعد از گذشت چند سال نیاز به تعویض داشته باشد، در صورت وجود ضمانت، هزینه ای از شما دریافت نمی شود و همچنین تا زمانیکه سمعکتان ضمانت دارد سالی یک بار سمعک را برای سرویس به خانه سمعک ایرانیان بفرستید.

ابتدای صفحه

اعتبار گارانتی

اعتبار گارانتی بین المللی سمعک شما بستگی به خرید سمعک از مراکز معتبر  شنوایی دارد در غیر این صورت  امکان تقلبی بودن آن وجود دارد. خانه سمعک ایرانیان متعهد می شود خدمات زیر را در مورد گارانتی سمعک هایش ارائه دهد :

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید (کلیک کنید)
09104963665 
  • گارانتی بی قید و شرط بین‌المللی توسط نماینده رسمی شرکت تولید کننده سمعک
  • تنظیم رایگان در دوره گارانتی سمعک هر زمانی که نیاز باشد
  • ارزیابی شنوایی سالیانه رایگان و در صورت لزوم تنظیم سمعک با توجه به تغییرات آستانه‌های شنوایی شما در زمان گارانتی سمعک
  • سرویس و تنظیم رایگان سمعک در مدت گارانتی سمعک، هر وقت که شما احساس کنید که نیاز به این خدمات دارید

توجه : چنانچه سمعک شما در اثر ضربه، شکستگی و نفوذ آب دچار آسیب شده باشد، شامل گارانتی نمی‌شود.

ابتدای صفحه

گارانتی سمعک ها در خانه سمعک ایرانیان :

  • اصالت همه سمعک‌هایش را تضمین و همه آنها را با گارانتی بین المللی اصلی و معتبر عرضه می‌کند.
  • تمامی سمعک‌های ارائه شده توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی بین المللی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند.
  • کارت گارانتی سمعک توسط نماینده رسمی هر برند در ایران صادر می‌شود و بین‌المللی می‌باشد.
  • مدت زمان گارانتی بین‌المللی همه برندهای معتبر ۲ سال و خدمات پس از فروش تمامی سمعک‌ها ۱۰ سال است.
  • تضمین می کنیم که در صورت بروز هر گونه مشکل اساسی که سمعک را غیر قابل استفاده کند، سمعک خراب به همراه کارت گارانتی تحویل گرفته می شود و یک دستگاه سمعک نو تحویل داده خواهد شد.
  • گارانتی بین المللی هر محصول با توجه به برند بین یک سال تا سه سال در نظر گرفته شده است که با دریافت کارت آن برند و ممهور به مهر کلینیک و نماینده فروش آن محصول نیز می باشد. این کارت به معنی این است که در طول مدت گارانتی، تعمیرات سمعک به صورت رایگان انجام می شود.

ابتدای صفحه

گارانتی بین المللی :

گارانتی بین المللی سمعک به معنی انجام خدمات شامل تعمیرات یا تنظیمات سمعک در سایر کشورها می باشد. در تمام مدل های سمعک، گارانتی سمعک برای تمام قطعات وجود دارد. گارانتی سمعک به طور کلی شامل خرابی یا مشکلاتی از سمعک می باشد که فرد استفاده کننده از سمعک در آن نقشی نداشته باشد، به این معنی که خرابی سمعک توسط عواملی نظیر : ضربه خوردن سمعک، آب خوردن سمعک، شکسته شدن در باتری سمعک، قرار گرفتن باتری در سمعک، ورود اجسام تیز در رسیور یا میکروفون سمعک و… ایجاد نشده باشد. در صورتی که سمعک به صورت ناگهانی و خودبه خود خراب شود، با داشتن گارانتی، سمعک به طور کامل تعویض می شود. ولی در صورتی که گارانتی سمعک تمام شده باشد هزینه قطعات تعویض شده دریافت می شود.

توجه داشته باشید که کمپانی های سمعک موظف به ارائه خدمات به مشتریان خود می باشند. در غیر اینصورت، از طریق مبادی مربوطه وزارت بهداشت، به راحتی قابل پیگیری قانونی خواهد بود.

برای استفاده از خدمات گارانتی بین المللی و گارانتی داخلی سمعک، همراه داشتن لازم است:

  • همراه داشتن کارت گارانتی برای پیگیری تاریخ خرید و اطلاعات تخصصی برند سمعک خریداری شده.
  • مطابقت سریال کارت گارانتی با سمعک معیوبی که ارائه میشود.

ابتدای صفحه

مشخصات کارت گارانتی سمعک :

۱.   تاریخ خرید      ۲. شماره سریال سمعک     ۳. دوره گارانتی   ۴. مدل و نوع سمعک مطابق با محصول خریداری شده

راه های تمدید گارانتی سمعک

به طور معمول عمر مفید سمعک ۶ سال می باشد و در صورت مراقبت و نگه داری می توان تا ۱۰ سال نیز از آن استفاده کرد. بنابراین سوالی که برای کاربران سمعک پیش می آید اینست که بعد از اتمام گارانتی بین المللی و یا گارانتی داخلی چه باید کرد؟

در این راستا برخی از شرکت های سمعک، با گرفتن مقدار مبلغ مشخصی، گارانتی  را برای مدت دیگری تمدید می کنند و کاربران می توانند با پرداخت مبلغی از مزایای گارانتی بهره ببرند. همچنین در خانه سمعک ایرانیان خدمات تعویض سمعک قدیمی با سمعک جدید در دسترس می باشد و شما می توانید با تحویل سمعک قدیمی و دریافت تخفیف، سمعک جدید بخرید.

گارانتی بین المللی سمعک

ابتدای صفحه

نگهداری و مراقبت از سمعک :

  • استفاده از دفترچه راهنمای سمعک موجود در جعبه سمعک
  • استفاده از برس مخصوص سمعک یا مسواک تمیز برای تمیز کردن میکروفون و رسیور سمعک
  • هر روز صبح قبل از استفاده سمعک با برس یا مسواک تمیز شود.
  • در هنگام تعویض باتری به علامت مثبت و منفی روی باتری و درب باتری سمعک توجه شود
  • برای بسته شدن درب باتری سمعک نیاز به اعمال فشار زیاد نمی باشد (در صورت قراردادن صحیح باتری به راحتی درب باتری سمعک بسته می شود)
  • روزانه سمعک را با یک پارچه خشک تمیز کنید.
  • روزانه سمعک خود را بررسی کنید تا از نبود شکستگی و ترک روی سمعک مطمئن شوید.
  • شنا کردن یا دوش گرفتن با سمعک ها بسیار به سمعک شما آسیب می زند
  • از روکش های عرق گیر یا دستگاه رطوبت گیر استفاده کنید.
  • سمعک خود را در حمام و محیط های مرطوب قرار ندهید.
  • درب های باتری را در شب باز بگذارید ، این کار باعث می شود جریان هوا افزایش یابد و رطوبت به دام افتاده در محفظه تبخیر شده و از بین برود.
  • درب باتری سمعک خود را بررسی کنید و در صورت کثیف بودن آن را تمیز کنید چون باعث اتصال ضعیف و عملکرد پایین سمعک شود
  • بعد از هر بار استفاده از سمعک هر گونه جرم گوش و گرد و غبار یا از روی میکروفون یا گیرنده تمیز کنید.
  • اگر مدل سمعک شما داخل گوشی است، به طور مکرر وکس گارد آن را بررس کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

ابتدای صفحه

احتمال خرابی قطعات سمعک در انواع مدل های سمعک با یکدیگر متفاوت می باشد:

  • در سمعک های داخل گوشی تمام اجزای سمعک در داخل کانال گوش قرار میگیرد درنتیجه احتمال خرابی قطعات نسبت به سایر مدل های سمعک بیشتر می باشد. در سمعک های داخل گوشی به دلیل اینکه رسیور سمعک با جرم گوش در ارتباط می باشد خرابی رسیور سمعک بیشتر می باشد.
  • در سمعک های پشت گوشی، سمعک در پشت گوش قرار می گیرد و همانند سمعک داخل گوشی قطعات سمعک در داخل سمعک می باشد. در سمعک های پشت گوشی احتمال خرابی سمعک کمتر می باشد.
  • نوع دیگری از سمعک های پشت گوشی، سمعک پشت گوشی ریک می باشد که رسیور از سمعک جدا می شود و در داخل کانال گوش قرار می گیرد. در این مدل سمعک، رسیور سمعک نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به سایر قطعات دارد.

ابتدای صفحه

اگر شما قصد تهیه سمعک در کشوری غیر از ایران دارید لازم است چندین نکته بسیار مهم را بدانید:

  • قیمت سمعک در ایران بسیار کمتر از سایر کشورها است
  • با تهیه سمعک در ایران به مدت یک سال تمامی هزینه های ارزیابی شنواییی و تنظیم سمعک برای بیمار سمعکی رایگان است
  • اگر شما در کشور دیگری سمعک تهیه کنید در ایران شامل گارانتی نمی شود و از این رو بیمار متحمل هزینه های بسیار بالایی می شود.
  • اگر شما در کشور دیگری سمعک تهیه کنید در ایران شامل خدمات رایگان تنظیم به مدت یک سال نمی شوید .
  • اگر شما در کشور دیگری سمعک تهیه کرده اید این احتمال وجود دارد که این مدل از سمعک در کشور وارد نشده باشد از این رو شامل تنظیمات و گارانتی بین المللی و داخلی نخواهد شد.

ابتدای صفحه


ارتباط با ما

  ۰۲۱-۸۸۷۹۹۱۰۴

  ۰۹۱۰-۴۹۶-۳۶۶۵

  ۰۹۱۲-۶۱۲-۰۵۸۴

  info@khanehsamaak.com

  تهران، خیابان گاندی، کوچه دوم، پلاک ۸، ساختمان پزشکان سینا، طبقه ۴، واحد ۱۶

  تهران، خیابان ولیعصر،روبروی بیمارستان دی، کوچه دوم، پلاک ۸، ساختمان پزشکان سینا، طبقه ۴، واحد ۱۶

ابتدای صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --

Scroll to top
Call Now Buttonمشاوره و دریافت نوبت